Scrisoare din Columbia

10.X.1952

Iubita mea,

Sunt perfect sǎnǎtos. Mulţumesc pt. coletul minunat de alimente care împreunǎ cu cele de la Victor m-au asigurat. Cel cu efecte care a fost anunţat încǎ nu a sosit. Am vorbitor la 19 oct. însǎ nu te aştept, din cauza vremei rele, cheltuielilor şi obstacolelor. Nici pachet nu poţi aduce. Încercaţi sa-mi trimiteţi un colet numai de fructe pt Noembrie mi-l trimiţi cum a spus Victor. Eu am fost cu gândurile mele la tine şi la (???) scurşi alǎturi de tine. Ce fac pǎrinţii mei? Sǎ-mi scrie. Sǎrutǎ-i pe ei şi pe ai tǎi. Trimite-mi muguri de boboci. Nu mǎ uitaţi. Vǎ sǎrut cu nespus drag.

Aurite Olvian

deţinut colonia Columbia 1952

Photobucket
Photobucket

Acest articol a fost publicat în Canalul Dunare-Marea neagra și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

