Scrisoare din Cernavoda 1907

Cernavoda, 7 aug. 1907
Photobucket
Dragǎ Vasilicǎ,

Mǎ grǎbesc sǎ-ţi comunic şi ţie primele impresii din Cernavoda, mai întîi sǎ-ţi multumesc cǎ mi-ai fǎcut serviciul cu pantalonii de la Buzǎu. Am plecat de acasǎ la 4.45 a.m. (în ziua de 29 Iulie) iar la 12.02 p.m. am ajuns în Cernavoda. Am tras direct la batalion şi am luat masa la popotǎ, cu care ocazie am fǎcut cunoştinţǎ mai multor ofiţeri, seara şi cu maiorul nostru. La 31 ne-am prezentat în ţinutǎ de ceremonie, iar la 2 aug. m-a şi încadrat de serviciu pe batalion. De almiteri e oarecum bine (şedem pânǎ la 25 când s’or întoarce oamenii din concediu).

P’aici e frumos. Se obişnuieşte foarte mult vânǎtoarea. N’am fost pânǎ acum la Constanţa dar o sǎ mǎ duc curând. Cernavoda e oraş drǎguţ; podul de peste Dunǎre e admirabil. Se gǎseşte şi la noi berǎrii, cofetǎrii, hoteluri, muzicǎ etc…fete însǎ puţine… Am fǎcut cunoştinţǎ şi cu multe domnişoare şi jucǎm tenis, popice, etc… Dar tu ce-mi mai spui. Transmite complimente lui Alexandru, Ionescu, Culin, Vasilicǎ, Filip şi în fine tuturor ce întreabǎ de mine. Ce mai e prin Pogoane? (Pogoanele, jud.Buzǎu n. CvdBlg)

Rǎspunde.

Te sǎrut cu drag. Ghe. Fons (?)

Acest articol a fost publicat în Istoria Orasului și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Scrisoare din Cernavoda 1907

  1. nartip zice:

    -Am apucat sa vad acel pod construit din lemn.Era de o arhitectura rezultata din imbinarile cadrelor de lemn inginereste,in formule de structura de rezistenta,dar care-ti creau impresia unui Puzle.Mai tarziu am avut onoarea sa fac parte din colectivul care a lucrat la reconsolida ’65,tot din lemn.Pentru actualul am lucrat pentru obtinere de avize,acorduri,aprobari,autorizatii.A fost singura lucrare pentru care am obtinut Autorizatia de Construire valabila 3-trei- ani desi nu se eliberau decat pe 12 luni,pentru oricare gen de constructii.Pentru asta am colaborat si sustinut teza noastra cu cei mai buni proiectanti din IPTANA,ISPE,etc.,Institutii de proiectare care elaborau proiecte pentru Obiective de interes Republican.In 1998 am reusit sa trec de pe un mal pe celalalt pe un pod neterminat,iar in 1999 am ramas la pensia binemeritata dupa 40 de ani de munca.Un primar mai intreprinzator ar putea face din Cernavoda un nod turistic major datorita pozitiei orasului,prin creearea unei baze de cazare cu ramificatii de excursii organizate…vise,vise,cu dureri cu bucurii,….

    Apreciază

Lasă un răspuns

